Продавець "SunSun" розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2067 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (95) 414-09-09
+380 (68) 532-05-03
"SunSun"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів": Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться: Якщо він не використовувався; Якщо збережено його товарний вигляд; Споживчі властивості, пломби, ярлики; Розрахунковий документ, якщо він виданий споживачеві разом із проданим товаром. Товарний вигляд: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі. Повернення товару можливе лише для нових, невикористаних товарів. У поверненні може бути відмовлено з таких причин: - Відсутність/пошкодження упаковки - Не повна комплектація товару - Сліди експлуатації, пошкодження товару, пошкодження плати/контактів через неправильне підключення/використання. - Бій товару (у разі, якщо товар був забраний з відділення пошти без огляду) - після закінчення 14-ти днів з моменту купівлі товару. Оплата за послуги логістики при обміні/поверненні товару з ініціативи клієнта (якщо це не помилка складу-магазину), покладається на покупця.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner